יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

תכנון וניהול הפעילות הפרסומית בטוויטר

בנוסף, חשוב גם לתעד את הפעילות השיווקית, טוויטר היא רשת חברתית שלא רבים מודעים לכוח השיווקי שלה, החשיבות של טוויטר לעסקים היא גדולה ומומלץ מאוד לנצל את הכוח הזה לקידום של עסקים ומוצרים שונים בה.
יש לדעת באיזה מידע יש תכנון לעשות בו שימוש גם כאשר אתם מעבירים את המסרים שלך באמצעות הציוצים הקצרים וגם כאשר ישנה תגובה לציוצים של אנשים אחרים.
יש להכין מראש ולדעת היטב את מהלך ההתקשרות עם הלקוחות בטוויטר, עם המגיבים, עם עסקים ואילו ציוצים להעלות, דבר שישפיע על ההצלחה של העסק שלך. 
להמשך קריאה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה